Reklama 2014-03-04
1

LOT reklamuje się na okładkach biletów kolejowych

Pod hasłem „Miej pociąg do latania” ruszyła kampania reklamowa połączeń krajowych oferowanych przez LOT. Akcję przewoźnik realizuje wspólnie z biurem podróży Fly Away Travel.

Reklamy połączeń krajowych realizowanych przez LOT znalazły się na okładkach biletów kolejowych dystrybuowanych przez Fly Away Travel w Warszawie, Krakowie, Rzeszowie oraz Poznaniu. Grafiki eksponujące niskie ceny takich lotów mają podkreślać, że podróżowanie samolotem po kraju nie tylko jest szybsze i wygodniejsze niż innymi środkami transportu, ale także nie wiąże się z o wiele wyższymi kosztami.

Jednocześnie LOT wprowadził promocyjne oferty dotyczące lotów krajowych dla szkół oraz w okresie letnim dla klientów korporacyjnych. Sprzedaż pierwszej potrwa do połowy kwietnia, a drugiej do połowy maja.

Kreacją kampanii reklamowej zajęła się agencja DDB Warszawa.

Autor: tw

Więcej informacji: LOT, PLL LOT

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas