Reklama2005-09-01
0

Lotek - Wygraj 500 000 zł

Totalizator Sportowy Sp. z o. o. rozpoczyna nową kampanię marki Lotek (loterie pieniężne).

Celem kampanii jest wsparcie sprzedaży loterii poprzez poinformowanie o wysokich wygranych.

Reklama pojawi się na nośnikach reklamy zewnętrznej: autobusy, tramwaje, taksówki, citilighty, wiaty przystankowe. Obejmie też "Super Express" i prasę regionalną.

W punktach sprzedaży losów eksponowany będzie plakat z tym samym hasłem. Jako dodatkowy element kompozycji kampanii wykorzystana została, po raz pierwszy dla tej marki, reklama wielkoformatowa - na dachu Cepelii w Warszawie zostanie umieszczony sześciometrowy słoń Lotek. Jednocześnie w TVP, Polsacie oraz na antenie Radia Eska, Zet, RMF FM i radia BIS emitowane są spoty wizerunkowe.

Czas trwania: Kampania obejmuje całą Polskę i trwać będzie do końca września.
Agencja: Red 8.
Dom mediowy: Media zakupił bezpośrednio Dział Marketingu Totalizatora Sportowego a za kreację projektów outdooru odpowiedzialna jest agencja CAM Media.

Autor:brief-matteo

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas