Reklama2014-10-08
2

Loteria na spełnienie marzeń promuje Kasy Stefczyka (wideo)

Rozpoczęła się loteria promująca pożyczki gotówkowe oferowane przez Kasy Stefczyka. Wspiera to kampania reklamowa, którą przygotowały i realizują firmy Apella, Rock And Roll Production i Lightcraft.

W ramach loterii należy mieć konto w jednej z Kas Stefczyka i zlecić przelewanie na nie wynagrodzenia oraz wziąć pożyczkę gotówkową w wysokości minimum tysiąca złotych. Do wygrania co tydzień jest nagroda pieniężna w wysokości wynagrodzenia zadeklarowanego przez klienta (przy czym maksymalnie 2,2 tys. zł). Akcja potrwa do 22 lutego przyszłego roku.

 

Promocję wspiera kampania reklamowa pokazująca, że pożyczka w Kasach Stefczyka może służyć do realizacji różnych marzeń. Obejmuje telewizję (m.in. TVP1, TVP2, Polsat, kanały tematyczne TVP i Polsatu), radio (Radio ZET, Jedynka, stacje z pakietu ZET Barometr+), prasę oraz materiały BTL.

Za obsługę loterii odpowiada agencja Playprint Polska. Koncepcją, kreacją oraz planowaniem i zakupem mediów do kampanii reklamowej zajęła się agencja Apella, produkcją spotu telewizyjnego - Rock And Roll Production, a postprodukcją i animacją - Lightcraft.

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas