Reklama2013-10-07
0

Loteria z Fiatem 500 promuje Premio

Sieć serwisów samochodowych fast-fit Premio rusza z loterią, w której do wygrania są Fiat 500 oraz bony o wartości 250 zł. Za obsługę akcji i wspierającej ją kampanii reklamowej odpowiadają firmy Linea Recta i Upgrade Marketing.

W loterii może wziąć udział każdy, kto dokona zakupu lub skorzysta z usług oferowanych przez serwisy Premio za minimalną kwotę 50 zł, wypełni otrzymany kupon i wrzuci do urny znajdującej się w punkcie Premio. Akcja zaczęła się 7 października i potrwa do 14 lutego przyszłego roku. Do wygrania w niej są Fiat 500 oraz 112 bonów podarunkowych o wartości 250 zł na usługi mechaniczne w serwisach Premio. Dodatkowo wszystkim klientom rozdawane są drobne upominki przydatne w aucie.

Akcję wspierają działania reklamowe w prasie (tytuły lokalne i ogólnopolskie) oraz internecie (m.in. mailing, aktywności na Facebooku). Za obsługę loterii oraz przygotowanie materiałów reklamowych odpowiada agencja Linea Recta, a za dobór mediów - agencja Upgrade Marketing.

 

Autor:tw

Więcej informacji:Premio

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas