Wtorkowe losowanie Dużego Lotka, w którym w wyniku kumulacji wygrać można było rekordową sumę prawie 38 mln zł, nie było rekordowe pod względem zgromadzonej przed telewizorami widowni. Przyciągnęło do Polsatu 4 mln widzów.
Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, udział w rynku Polsatu w czasie losowania wyniósł 36,76 proc. Stację oglądało prawie cztery razy więcej widzów niż każdy z konkurencyjnych kanałów, bowiem stacje TVP 2, TVN i TVP 1 w czasie losowania zgromadziły po ponad 1 mln osób każda.
Zobacz tabelę
Mimo takiej przewagi nad konkurencją, wtorkowe losowanie znalazło
się dopiero na 11. miejscu wśród wszystkich losowań Lotto, które
odbyły się w ciągu ostatnich ponad dwóch i pół roku. Najwięcej
widzów miało to z 5 lipca 2006 roku - obejrzało je 5,44 mln
osób.
Wtorkowe losowanie Dużego Lotka przyciągnęło przed telewizory
głównie kobiety, widzów powyżej 35. roku życia, mieszkańców małych
i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i
średnim.