Telewizja2023-02-10
12

Siódma edycja „Love Island” w Czwórce. Jest data premiery

Telewizyjna Czwórka od wiosny pokazywać będzie reality-show „Love Island. Wyspa miłości”. Siódma edycja programu zadebiutuje na antenie stacji wraz z początkiem nowej ramówki, czyli w poniedziałek 27 lutego.

„Love Island, Wyspa miłości” będzie nadawana w Czwórce od poniedziałku do piątku i w niedziele o 21.00. Poprzednie sześć edycji programu pokazywano w Polsacie o godz. 22.00.

- Chcemy poderwać Czwórkę do lotu. Stacja ma bardzo dobre pasma, ogromne możliwości -  tak przeniesienie programu do TV4 wyjaśniał w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy Telewizji Polsat.

"Love Island" w Czwórce. Jakie są zasady programu?

„Love Island” to brytyjski randkowy reality-show, który powstał w 2005 roku dla stacji ITV. Uczestnicy programu przez kilka tygodni mieszkają w luksusowej willi i są odcięci od świata zewnętrznego. Ich celem jest łączenie się w pary. Regularnie do programu dołączają nowi uczestnicy, których obecność powoduje duże zamieszanie. Najmniej lubiani uczestnicy lub tacy, których odrzuca partner muszą pożegnać się z pozostałymi.

W finale o wygraną walczą pary, które zaskarbią sobie największą sympatię widzów. Oglądający za pomocą dedykowanej aplikacji mobilnej przez cały sezon mogą wpływać na to, co dzieje się w programie, a na koniec w głosowaniu wyłonią zwycięzców reality-show. Wygrana to 100 tys. zł.

Siódma edycja „Love Island. Wyspa miłości” realizowana będzie ponownie w hiszpańskiej Andaluzji. Program ponownie poprowadzi Karolina Gilon. Producentem wykonawczym formatu jest Jake Vision.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średnia widownia nadawanego w Polsacie szóstego sezonu reality-show Polsatu „Love Island. Wyspa miłości”, w okresie od 29 sierpnia do 9 października 2022 roku, wyniosła 463 tys. osób. Przełożyło się to na 5,14 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,01 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,43 proc. w grupie 16-59.

Udział Czwórki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 2,82 proc.

Autor:PP

KOMENTARZE(12)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas