Telewizja2021-10-13
20

„Love Island. Wyspa miłości 4” oglądało 634 tys. widzów

Magdalena Lichota oraz Wiktor Biernacki, zwycięzcy „Love Island. Wyspa miłości 4”; fot. PolsatMagdalena Lichota oraz Wiktor Biernacki, zwycięzcy „Love Island. Wyspa miłości 4”; fot. Polsat

Czwarty sezon randkowego programu Telewizji Polsat „Love Island. Wyspa miłości” oglądało 634 tys. widzów, minimalnie więcej niż nadawana rok temu w tym pasmie druga seria. Polsat w czasie nadawania reality-show zajął trzecią lokatę w rynku telewizyjnym w grupie 4+ i pierwsze miejsce w 16-49, a wpływy reklamowe wyniosły 86,01 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia nadawanego w Polsacie nowego reality-show Polsatu „Love Island. Wyspa miłości”, w okresie od 30 sierpnia do 17 września 2021 roku, wyniosła 600 tys. osób. Przełożyło się to na 6,52 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,26 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,93 proc. w grupie 16-59. Program emitowany jest sześć razy w tygodniu - od poniedziałku do piątku oraz w niedziele po godz. 22.00.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwyższą widownię zgromadził odcinek show z 30 sierpnia, który śledziło 821 tys. osób.

W porównaniu do nadawanej w analogicznym okresie drugiej odsłony widownia widowiska wzrosła o 5 tys. osób, program zanotował również wzrost rynkowych udziałów. „Love Island. Wyspa miłości” w okresie od 31 sierpnia do 9 października 2020 roku śledziło 629 tys. osób. Przełożyło się to na 6,71 proc. udziału w 4+, 10,05 proc. w 16-49 oraz 8,13 proc. w grupie 16-59.

Polsat w czasie emisji reality-show zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należała do TVN, którego udział w tym paśmie wyniósł 7,20 proc. udziału. Drugie miejsce zajęła TVP1 (7,20 proc.), a czwarte - TVP2 (5,68 proc.).

W grupie 16-49 Polsat był liderem rynku. Z kolei w grupie 16-59 stacja zajęła miejsce drugie.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków „Love Island. Wyspa miłości 4” wyniosły 86,01 mln zł. Dla porównania, druga edycja zarobiła z reklam 49,91 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Format „Love Island” powstał w Wielkiej Brytanii, gdzie w tym roku emitowana jest już siódma edycja programu.

Uczestnikami projektu są single i singielki w wieku od około 18 do 35 lat, którzy w programie chcą znaleźć miłość lub przeżyć przygodę.

Polską odsłonę prowadzi modelka i prezenterka telewizyjna Karolina Gilon. Zdjęcia do „Love Island. Wyspa miłości 4” realizowane były w willi położonej w Hiszpanii.

Zwycięzcami czwartej polskiej edycji reality-show zostali Magdalena Lichota oraz Wiktor Biernacki. Nagrodą główną dla zwycięskiej pary jest 100 tysięcy złotych.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.

Autor:MK

KOMENTARZE(20)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas