Telewizja2023-02-03
14

„Love Island. Wyspa miłości 7” w Czwórce w nowym paśmie. Edward Miszczak: chcemy poderwać stację do lotu

Karolina Gilon, gospodyni „Love Island. Wyspa miłości 7”; fot. CzwórkaKarolina Gilon, gospodyni „Love Island. Wyspa miłości 7”; fot. Czwórka

Telewizyjna Czwórka siódmy sezon reality-show „Love Island. Wyspa miłości” emitować będzie od poniedziałku do piątku oraz w niedziele o godz. 21.00. Program nie wystartuje 27 lutego wraz z początkiem wiosennej ramówki stacji, jego premiera odbędzie się w kolejnych tygodniach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Chcemy poderwać Czwórkę do lotu. Stacja ma bardzo dobre pasma, ogromne możliwości - mówi nam Edward Miszczak, dyrektor programowy Telewizji Polsat.

„Love Island” to brytyjski randkowy reality-show, który powstał w 2005 roku dla ITV. Uczestnicy projektu przez kilka tygodni mieszkają w luksusowej willi i są odcięci od świata zewnętrznego. Ich celem jest łączenie się w pary. Regularnie do programu dołączają nowi uczestnicy, których obecność powoduje duże zamieszanie. Najmniej lubiani uczestnicy lub tacy, których odrzuca partner muszą pożegnać się z pozostałymi.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Polska wersja programu nazywa się „Love Island. Wyspa miłości”. Dotychczas zostało zrealizowanych sześć edycji, które nadawane były w Polsacie. Trwają prace nad siódmym sezonem, aktualnie program jest w fazie poszukiwania uczestników chętnych do udziału w projekcie.

Program został przeniesiony do Czwórki, emisja o 21.00

Siódmy sezon „Love Island. Wyspa miłości” będzie nadawany wiosną 2023 roku w telewizyjnej Czwórce. Program - podobnie jak w Polsacie - będzie można oglądać sześć razy tygodniu (od poniedziałku do piątku oraz w niedziele), ale o godzinę wcześniej niż dotychczas - o  21.00 (poprzednie sezony w Polsacie startowały około godz. 22.00).

Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, pierwszy odcinek „Love Island. Wyspa miłości 7” w Czwórce nie zostanie pokazany równolegle z początkiem wiosennej ramówki stacji (od 27 lutego). Jego premiera ma się odbyć w kolejnych tygodniach.

- „Love Island” jest hitem w Polsat Box GO, to najchętniej oglądany program w serwisie. Mnóstwo ludzi chce zobaczyć fizyczność, relacje, krajobrazy i emocje - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy Telewizji Polsat.

„Love Island. Wyspa miłości 7” ponownie poprowadzi Karolina Gilon. Producentem wykonawczym projektu jest Jake Vision.

Zdjęcia do wiosennej odsłony reality-show mają ruszyć za kilka tygodni. Nadal będą realizowane w Hiszpanii, ale w nowej willi.

Jak się zgłosić do programu?

Aby wziąć udział w castingu do siódmego sezonu „Love Island. Wyspa miłości”, należy wypełnić formularz na stronie polsat.pl/casting.

Poszukiwani są single i singielki w wieku od 21 do 35 lat, którzy chcą przeżyć przygodę życia oraz zawalczyć o miłość i sławę.

Kolejne produkcje w Czwórce? Miszczak: stacja pójdzie w stronę młodszej widowni

Przeniesienie „Love Island. Wyspa miłości” to początek inwestycji w Czwórkę, aby wzmocnić stację. W kanale wkrótce mają się pojawić kolejne produkcje, ale na chwilę obecną Grupa Polsat nie zdradza szczegółów w tej sprawie.

Miszczak podkreśla, że Czwórka pójdzie w stronę młodszej widowni. - Chcemy poderwać Czwórkę do lotu. Stacja ma bardzo dobre pasma, ogromne możliwości - komunikuje nam.

463 tys. widzów szóstego sezonu w Polsacie

Z danych Nielsen Audience Measurement - do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl - wynika, że średnia widownia nadawanego w Polsacie szóstego sezonu reality-show Polsatu „Love Island. Wyspa miłości”, w okresie od 29 sierpnia do 9 października 2022 roku, wyniosła 463 tys. osób. Przełożyło się to na 5,14 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,01 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,43 proc. w grupie 16-59. Program emitowany był sześć razy w tygodniu - od poniedziałku do piątku oraz w niedziele około godz. 22.00.

W porównaniu do nadawanej rok temu czwartej odsłony widownia widowiska spadła o 171 tys. widzów. „Love Island. Wyspa miłości 4” w okresie od 30 sierpnia do 10 października 2021 roku śledziło 634 tys. osób. Przełożyło się to na 6,89 proc. udziału w 4+, 10,50 proc. w 16-49 oraz 8,32 proc. w grupie 16-59.

Udział Czwórki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 2,82 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(14)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas