PR2016-04-19
0

LoveBrands Relations dla Macrologic

Spółka Macrologic - dostawca systemów klasy ERP - rozpoczęła współpracę z LoveBrands Relations.

Do zadań agencji będzie należało zbudowanie strategii komunikacji spółki, jej wdrożenie oraz całościowe przeprowadzenie.

LoveBrands Relations poprowadzi dla Macrologic również aktywności media relations i e-PR oraz zajmie się działaniami w zakresie content marketingu.

Agencja odpowiedzialna będzie też za współpracę reklamową, sponsoringową i eventową.

Z ramienia LoveBrands Relations projekt koordynuje ekspert ds. komunikacji i public affairs, Łukasz Antkiewicz wraz z konsultantem ds. komunikacji: Kamilą Wronowską oraz asystentami ds. komunikacji, Pauliną Jabłońską i Justyną Dąbrowską.

Strony nie zdradzają na jaki okres zawarto umowę. Agencja została wybrana w drodze przetargu.

Autor:pr

Więcej informacji:LoveBrands Relations, Macrologic

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas