Reklama2006-09-28
0

Lowe Activation dla firmy McCain

Agencja Lowe Activation przygotowała kampanię prasową dla frytek McCain "McCain prezentuje: Frytki w wielkim mieście".

Kampania ma charakter wizerunkowy oraz - przede wszystkim – edukacyjny. Stanowi część globalnie realizowanego programu "McCain health program", promującego naturalny i zdrowy sposób żywienia.

W komunikacji kampanii, główny nacisk położony jest na  aspekt racjonalnego żywienia, w ramach którego jest miejsce także dla frytek McCain, które przygotowywane w piekarniku zawierają jedynie 5% tłuszczu, a jednocześnie zachowują wszystkie walory odżywcze ziemniaka.

Kampania startuje w pierwszej połowie września i trwać będzie do końca listopada. Mediaplan obejmuje kilkanaście tytułów w tym m.in. magazyny lifestyle'owe oraz poradniki kobiece i wykorzystuje 5 różnych humorystycznych layoutów.

Lowe Activation opracowała strategię komunikacji oraz kreację dla marki. Za zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy Zenith Media.

Autor:pr

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas