Magazyn “Loża prasowa” w TVN 24 w minionym sezonie śledziło o 60 tys. widzów więcej niż rok wcześniej. W czasie emisji programu newsowy kanał Grupy TVN pokonał swojego głównego konkurenta - stację TVP Info.
Średnia oglądalność wydań “Loży” nadawanych od końca 29 sierpnia 2010 roku do 24 lipca br. wyniosła 420 tys. widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Udział TVN 24 w paśmie emisji magazynu uplasował się na poziomie 4,40 proc. w grupie 4+ i 2,62 proc. w 16-49.
W analogicznym okresie rok wcześniej, widownia programu była niższa - śledziło go 360 tys. osób, a udział kanału wynosił odpowiednio 3,77 proc. i 2,53 proc.
W czasie nadawania “Loży prasowej” (niedziele godz. 11.40), TVN 24 był w minionym roku najchętniej oglądaną stacją informacyjną. Konkurencyjne TVP Info notowało wtedy widownię na poziomie 385 tys. osób, zaś Polsat News śledziło 59 tys. widzów.
Z danych telemetrycznych wynika, że magazyn oglądają głównie osoby po czterdziestce, mieszkańcy miast oraz widzowie z wykształceniem średnim i wyższym.
W “Loży prasowej” publicyści wraz z prowadzącą program Małgorzatą Łaszcz komentują wydarzenia polityczne tygodnia. Nowe odcinki magazynu pojawią się w TVN 24 po wakacjach.
Widownia “Loży prasowej” odcinek po odcinku
Oglądalność konkurencji w czasie emisji magazynu
Profil widownii programu
Zobacz tabelę