Internet2021-06-17
21

Lubella, Opel i promocja Champions League na podium YouTube Leaderboard w maju

W maju 2021 roku zestawienie YouTube Ads Leaderboard zdominowała reklama makaronu Lubella, w której grały szczęśliwe kury nioski z wolnego wybiegu. Na podium zestawienia znalazła się także reklama elektrycznego Opla Manta GSe. Trzeci wynik należał do klipu reklamującego ceremonię otwarcia UEFA Champions League.

 

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Czytaj także: YouTube Ads Leaderboard: Kubuś bez cukru, Castorama i Play na Kartę najpopularniejsze w lutym, marcu i kwietniu

Lubella liderem

W majowym zestawieniu na pierwszym miejscu znalazła się reklama makaronu Lubella, w którym znany powszechnie ryczący lew z filmów wytwórni Metro-Goldwyn-Mayer został zamieniony na kurę nioskę. W klipie wystąpiły także członkinie zespołu muzycznego Jarzębina, które wykonały nową wersję piosenki Coco Jamboo, promującą makarony marki Lubella, przy produkcji których wykorzystuje się jaja kur z wolnego wybiegu. Agencją kreatywną, która wyprodukowała klip była agencja Feeders, a za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starcom.

 

Na drugim miejscu w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard w maju znalazło się wideo Nasz pierwszy ElektroMOD: Premiera Opla Manta GSe - reklama elektrycznego Opla Manta GSe. W klipie występuje „przodek” Manty, czyli klasyczny model z lat siedemdziesiątych ubiegłego wieku.

 

Ostatnie miejsce podium to Marshmello x 2021 UEFA Champions League Final Opening Ceremony presented by Pepsi. Reklama, w której wystąpił słynny artysta oraz piłkarze (między innymi Lionel Messi i Paul Pogba), była elementem promocji ceremonii otwarcia finału UEFA Champions League w Porto. Produkcja powstała przy współpracy z Pepsi. Za kreację odpowiada agencja We Are Social, zakup mediów należał do OMD.

 

Czwarte i piąte miejsce zestawienia to reklamy, za których kreację odpowiada agencja Grandes Kochonos, a za zakup mediów - dom mediowy Mediacom. W obu przypadkach była to reklama sieci komórkowej Play.

Na czwartym miejscu uplasowało się wideo Ciesz się rozrywką w domu z telewizją od Play | Netflix na 12 miesięcy w prezencie, w którym wystąpiła aktorka Magdalena Różczka.

 

Majową listę TOP 5 zamyka reklama, która znalazła się również w poprzednim zestawieniu - mowa o wideo Wyczuwasz promocje? W Play podwajamy gigabajty w każdym abonamencie! z udziałem aktorki Anny Muchy.

 

Czytaj także: YouTube z dużymi wypłatami dla branży muzycznej. 4 mld dolarów w jeden rok

Autor:ps

KOMENTARZE(21)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas