Reklama2014-01-14
2

„Lubię Polskę” - polskie atrakcje turystyczne reklamowane w Azji (wideo)

Shutterstock.comShutterstock.com

Polska Organizacja Turystyczna zaczęła na rynkach azjatyckich kampanię reklamującą walory turystyczne naszego kraju. Budżet akcji wynosi 27 mln, a jej obsługą mediową zajmuje się Lowe Media.

Na potrzeby rozpoczętej właśnie kampanii przygotowano pięć różnych spotów, skierowanych na rynek chiński, japoński i indyjski. Reklamy są skierowane do różnych grup docelowych - zarówno firm organizujących wyjazdy turystyczne i biznesowe, jak i odbiorców indywidualnych.

W spotach prezentowane są atrakcje turystyczne Polski. Reklama dla chińskich odbiorców indywidualnych pokazuje parę turystów z tego kraju odwiedzających Kraków, kopalnię soli w Wieliczce, Gdańsk i Warszawę

>>> POT o kampanii w Azji: liczymy na bogatych turystów z Chin

W Indiach i Japonii kampania jest prowadzona w prasie, internecie i na outdoorze, a w Chinach - także w telewizji. Ponadto akcja obejmie spotkanie przedstawicieli azjatyckich i polskich biur podróży oraz podróże studyjne chińskich dziennikarzy i blogerów do Polski.

Akcja ma być prowadzona do czerwca br. Jej całościowy budżet wynosie 50 mln zł, z czego 27 mln zł przypadło na działania w mediach. Obsługą budżetu mediowego zajmuje się Lowe Media.

Autor:jj

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas