Telewizja2011-10-06
7

„Lubię to!” - nowy talk-show TVP 1 - ogląda niewielu widzów

Średnia oglądalność czterech odcinków emitowanego na antenie Jedynki nowego talk-show  „Lubię to!” wyniosła 530 tys. widzów. W efekcie stacja przegrywa w jego paśmie ze wszystkimi głównymi konkurentami.

Według danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl , udział „Lubię to!” wyniósł 4,82 proc. wśród wszystkich widzów i 4,47 proc. w grupie wiekowej 16-49. Magazyn nadawany jest we wtorki ok. 22.00.

Wynik programu jest znacznie niższy niż wyniki propozycji pokazywanych w tym samym paśmie przez TVP 1 rok wcześniej. Wówczas stację oglądało w średnio 1,29 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 11,04 i 13,65 proc.

Liderem pasma, w którym można zobaczyć „Lubię to!” została Dwójka, która gromadzi przed ekranami 23,7 proc. widzów, emitując „Magazyn Ekspresu Reporterów”. Niewiele gorzej wypada TVN (22,45 proc.), który w tym czasie pokazuje „Przepis na życie” i talk-show Kuby Wojewódzkiego. Trzecie miejsce zajmuje Polsat z 14,41-procentowym udziałem, gdzie emitowany jest serial „CSI: Kryminalne zagadki Nowego Jorku”.

Z danych telemetrycznych wynika, że „Lubię to!” najchętniej oglądają osoby w wieku 45-54 lat, mieszkańcy dużych miast oraz posiadacze wykształcenia wyższego.

Program „Lubię to!” jest nowością w jesiennej ramówce Jedynki. W każdym odcinku gośćmi prowadzącego Piotra Kędzierskiego są artyści ze świata sztuki i filmu, którzy występują w różnych konfiguracjach. Produkcja obfituje w skecze i piosenki.

 


Widownia odcinek po odcinku

Zobacz tabelę


Oglądalność na tle konkurencji

Zobacz tabelę


Profil widowni

Zobacz tabelę


 

Autor:tp

Więcej informacji:Lubię to!

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas