Telewizja2010-09-21
6

„Ludzie Chudego” pomagają Polsatowi

Po trzech tygodniach emisji nowy serial „Ludzie Chudego” ogląda średnio 2,65 mln widzów. To o blisko 600 tys. osób więcej niż Telewizja Polsat miała w tym paśmie przed rokiem.

Największą oglądalnością - jak dotąd - cieszył się pierwszy odcinek produkcji, który zobaczyło 2,86 mln widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

Serial "Ludzie Chudego" ma średni udział w rynku na poziomie 17 proc. w grupie 4+ oraz 21,26 proc. w grupie 16-49.

Zobacz tabelę


Polsat w trakcie emisji serialu zajmuje trzecią pozycję rynku, ustępując TVN i TVP1
(stacje te emitują odpowiednio „Taniec z gwiazdami” i „Miłość nad rozlewiskiem”). Inaczej wygląda sytuacja w grupie komercyjnej (16-49) - tutaj „Ludzie Chudego” notują niemal identyczny udział w rynku co lider, czyli „Taniec z gwiazdami” telewizji TVN. 

Zobacz tabelę


„Ludzi Chudego” najchętniej oglądają mężczyźni
, osoby między 30 a 54 rokiem życia, mieszkańcy wsi oraz małych miast. 

Zobacz tabelę

Serial “Ludzie Chudego” to opowieść o grupie policyjnych tajniaków, których trapi notoryczny pech. Niefortunne zbiegi okoliczności rzucają trójkę głównych bohaterów w sytuacje, których nie potrafią rozwiązać, a większość czasu zajmuje im ukrywanie tego, co sami zepsuli.

W rolę Chudego wciela się Cezary Żak, a jego najbliższy zespół tworzą Marian (Piotr Pęgowski) i Łukasz (Michał Żurawski), w serialu grają też m.in. Edyta Olszówska, Dorota Segda, Marian Dziędziel i Piotr Zelt. Za reżyserię odpowiadał Wojciech Adamczyk, a za produkcję wykonawczą – należące do ATM Grupy Studio A

Serial oparty jest na hiszpańskim formacie “Los hombres de Paco” – oryginał znany jest w Polsce z kanałów AXN i AXN Crime.

Autor:ks

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas