Telewizja2011-11-28
6

“Ludzie Chudego” z dużym spadkiem widowni i wpływów z reklam

Druga seria kryminalno-komediowych “Ludzi Chudego” miała o ponad milion widzów mniej niż pierwsza i przegrała z wszystkimi głównymi konkurentami Polsatu. O ponad 7 mln zł spadły też wpływy reklamowe. Serial znika z anteny.

Średnia oglądalność drugiego sezonu produkcji, nadawanej w czwartki o 20.00, wyniosła 1,25 mln widzów, co dało Polsatowi zaledwie 8,12 proc. udziału w grupie 4+ i 10,26 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Meauserement dla Wirtualnemedia.pl. To zdecydowanie mniej niż miała pierwsza seria pokazywana jesienią ub.r. w niedziele o 20.00. Oglądało ją bowiem 2,34 mln widzów, a udział stacji wynosił odpowiednio 14,19 proc. i 18,80 proc. (poznaj szczegóły).

W czasie nadawania “Ludzi Chudego” Polsat zajmowął czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była TVP 1, która nadawała w tym czasie “Sport”, ”Pogodę” i “Ojca Mateusza”, co dawało jej aż 26,39 proc. udziału. Drugie miejsce zajął TVN (18,67 proc.), na podium znalazła się też TVP 2 (15,39 proc.).

Wpływy reklamowe z drugiego sezonu serialu wyniosły 12,6 mln zł. Pierwsza seria przyniosła z reklam aż 20 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).


Z danych telemetrycznych wynika, że “Ludzi Chudego” śledzili głównie mężczyźni, osoby w wieku 10-15 lat i ci między 30. a 59. rokiem życia, mieszkańcy wsi, małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.

Jak informowaliśmy we wtorek, Polsat nie planuje nakręcenie trzeciego sezonu “Ludzi Chudego” (więcej na ten temat).


Widownia “Ludzi Chudego” odcinek po odcinku

Zobacz tabelę


Oglądalność konkurencji w czasie nadawania serialu

Zobacz tabelę


Profil widowni “Ludzi”

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

Więcej informacji:Ludzie Chudego

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas