Reklama2011-12-23
0

Lufthansa rezygnuje z usług McCann Erickson

Lufthansa zatrudniła Kolle Rebbe z Hamburga jako agencję wiodącą do obsługi swojego globalnego budżetu reklamowego.

W przetargu Kolle Rebbe pokonała m.in. agencję McCann Erickson, która od 2000 roku odpowiadała za reklamowy budżet linii lotniczych. W rywalizacji udział brały także agencje BBDO, Scholz & Friends i Serviceplan Group.

Lufthansa podpisała z Kolle Rebbe trzyletnią umowę, która zacznie obowiązywać od początku 2012 roku.

Niemiecka agencja będzie odpowiedzialna za kreację reklam przewoźnika w mediach tradycyjnych. Pierwsza przygotowana przez nią kampania ma ruszyć w marcu.

Autor:km

Więcej informacji:Lufthansa

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas