Reklama2007-04-19
0

Lufthansa: Warto przeżyć taką chwilę

16 kwietnia 2007 roku Lufthansa rozpoczęła kolejny etap kampanii w mediach.

Reklamy Lufthansy można zobaczyć w prasie (codziennej - Gazecie Wyborczej, Rzeczpospolitej, Gazecie Prawnej, Pulsie Biznesu, magazynach - Newsweek, Polityka, Przekrój, Manager Magazine, National Geographic, National Geographic Traveller, Brief, Forbes, Harvard Business Review, Forum) oraz na plakatach zewnętrznych w czterech miastach Polski, z których linie lotnicze oferują pasażerom połączenia (Warszawa, Katowice, Poznań, Gdańsk). Równocześnie realizowane są działania promocyjne w Internecie.

Kreacją reklamy Lufthansy zajęła się agencja McCann Erickson, natomiast za zakup mediów w Polsce odpowiedzialny był Mindshare.

Wraz z kampanią 'Warto przeżyć taką chwilę' rusza promocja cenowa 'Polecenie w dobrej cenie'. Lufthansa zaoferuje promocyjne ceny biletów na połączenia do Azji, Afryki, Europy i na Bliski Wschód.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas