Reklama2009-02-10
0

Lufthansa wita Europę w kampanii promocyjnej

Lufthansa pod hasłem "Powitaj Europę" wprowadza obniżone ceny lotówdo miast europejskich. Promocję wspiera kampania reklamowa wprasie, radiu i internecie.

Obniżka cen wprowadzona przez Lufthansę obejmuje zaplanowane do31 lipca loty 'tam i z powrotem' do najpopularniejszych miasteuropejskich. Promocji - trwającej do końca marca - towarzyszykampania reklamowa pod hasłem "Powitaj Europę dzięki zaskakująconiskim cenom", która podkreśla, że z oferty można skorzystać już za399 zł.

lufthansa

Akcja reklamowa prowadzona jest w prasie (tygodniki "Polityka" i"Newsweek", gazety "Rzeczpospolita" "Dziennik", "Gazeta Wyborcza","Gazeta Prawna", "Puls Biznesu", "Metro" i "Echo Miasta"), radiu(Eska WAW, PR3, Radio Zet, RMF FM, RMF FM Maxx, TOK FM) i internecie (Onet, WP).

Kreację kampanii - zaplanowanej do 22 marca - przygotowałaagencja McCann-Erickson, natomiast zakupem mediów zajął się dommediowy MindShare.

Autor:tw

Więcej informacji:Lufthansa

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas