PR2020-01-08
8

Agnieszka Prokopowicz przechodzi do redakcji „Elle”, Luiza Arament PR managerem Burda International Poland

Agnieszka ProkopowiczAgnieszka Prokopowicz

Od stycznia 2020 roku PR managerem w wydawnictwie Burda International Poland została Luiza Arament. Zastąpiła na tym stanowisku Agnieszkę Prokopowicz.

Luiza Arament od stycznia objęła stanowisko menedżera ds. PR i komunikacji wewnętrznej. Będzie odpowiadała za kontakt z mediami, stronę korporacyjną, kanały social media Burda Media oraz komunikację z pracownikami.

Od dziesięciu lat związana jest z branżą public relations i komunikacji. Poprzednio Luiza Arament pracowała jako menedżer ds. komunikacji wewnętrznej i public relations w firmie AMBRA. Wcześniej doświadczenie zdobywała m.in. jako ekspert ds. komunikacji zewnętrznej i budowania marki w DHL Parcel Polska, starszy specjalista ds. public relations i marketingu w Grupie Agora, specjalista ds. public relations w wytwórni muzycznej QM Music oraz asystentka ds. public relations w Partner of Promotion. Jest absolwentką Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, gdzie ukończyła psychologię stosunków międzykulturowych.

Nowa sekretarz redakcji "Elle"

Arament zastąpiła na stanowisku Agnieszkę Prokopowicz, która przechodzi do redakcji „Elle Polska” (wydawcą pisma jest Burda). Została tam sekretarzem redakcji w miejsce odchodzącego Bartłomieja Raczkowskiego.

W 2019 roku wydawnictwo Burda Media Polska zanotowało spadek wpływów sprzedażowych o 8,2 proc. do 145 mln zł, a jego zysk netto zmalał z 2,65 mln zł do 679 tys. zł, do czego przyczyniły się odpisy zapasów i należności. Mocno zmniejszyły się przychody ze sprzedaży magazynów i książek, a minimalnie wzrosły wpływy reklamowe.

Autor:NB

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas