Reklama 2011-11-14
0

Lukas Finanse z identyfikacją od Mamastudio

Nowo powstała spółka Lukas Finanse - należąca do Grupy Crédit Agricole - zyskała identyfikację wizualną przygotowaną przez Mamastudio. Ma ona podkreślać nowoczesność i przejrzystość firmy.

Logotyp spółki Lukas Finanse wykorzystuje w pewnym stopniu schemat znaku Lukas Banku, który dwa miesiące temu zniknął z rynku, zastąpiony przez Crédit Agricole Bank Polska (więcej na ten temat). Logo Lukas Finansów jest utrzymane w kolorze granatowym, który ma symbolizować wiarygodność, solidność, bezpieczeństwo i zaufanie. Z kolei część litery „K” i wyraz „Finanse” są zielone, co nawiązuje do identyfikacji całej Grupy Crédit Agricole. Znak ma też dużo bieli i przestrzeni, które dodają mu elegancji i subtelności oraz prostoty i przejrzystości.

Logotyp Lukas Finansów oraz pozostałe elementy systemu identyfikacji korporacyjnej tej spółki przygotowała agencja Mamastudio.

 

Autor: tw

Więcej informacji: Lukas Finanse, Crédit Agricole

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas