Reklama2010-03-16
0

Łukasz Smoliński i Paweł Halicki w Brainshake

Łukasz Smoliński objął stanowisko dyrektora strategicznego w agencji Brainshake. Natomiast Paweł Halicki rozpoczął w firmie pracę jako creative planner.

Łukasz Smoliński (na zdjęciu z lewej) przeszedł do agencji Brainshake z Grupy TP, w której najpierw zajmował stanowisko starszego specjalisty ds. komunikacji marketingowej w Telekomunikacji Polskiej, a następnie brand managera w Orange odpowiedzialnego za komunikację kierowaną do klienta indywidualnego. Wcześniej pracował w agencji Momentum Worldwide m.in. dla takich marek jak Bank BGŻ, Microsoft, LOT, ICI czy Wilo Polska. W Brainshake przejął funkcję dyrektora strategicznego.

Natomiast Paweł Halicki wcześniej jako creative planner w agencji EmLab obsługiwał m.in. BMW, Play, Ernst& Young, L’oreal i bank Nordea. Ponadto wspierał kreatywnie agencje Endorfina oraz Touch &Try w projektach m.in. dla MTV, Multikina i sieci Era. W Brainshake od początku bieżącego roku zajmuje stanowisko creative plannera.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas