Reklama2014-06-03
6

Łukasz Wejchert kupuje agencję LeadR

Łukasz WejchertŁukasz Wejchert

Należąca do Łukasza Wejcherta spółka Dirlango przejęła całościowe udziały LeadR, agencji direct marketingowej, do tej pory kontrolowanej przez Cube Group. Sebastian Białousz, prezes i założyciel LeadR, pozostanie na swoim stanowisku.

Łukasz Wejchert zapowiada, że chce wykorzystać potencjał LeadR do realizacji nowych, innowacyjnych projektów w ramach Dirlango. - Działalność agencji wpisuje się w nasz ekosystem produktowy oparty przede wszystkim o rozwiązania mobilne i big data. Mamy już kilka pomysłów, jak kompetencje agencji wykorzystać w ramach świadczonych przez nas usług i jak wprowadzić synergie między projektami - mówi.

Firmy nie podają wartości tej transakcji.

LeadR do tej pory działała w ramach struktur Cube Group. Agencja specjalizuje się w projektowaniu i realizacji kampanii typu direct marketing w internecie.

- Fakt, że stajemy się częścią firmy Dirlango, otwiera przed nami możliwości zwiększenia tempa rozwoju i umocnienia swojej pozycji na rynku. Razem z zespołem Dirlango kontynuować będziemy rozwój naszej oferty z zakresu innowacyjnych rozwiązań direct marketingowych, a także - a może nawet w szczególności - komercjalizacji baz danych, czyli w obszarze big data - zapowiada Sebastian Białousz, prezes i założyciel LeadR.

Autor:tw

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas