Prasa2020-01-31
4

Łukasz Załuski szefem zespołu wydawniczego "Elle Man" i Elleman.pl

Łukasz ZałuskiŁukasz Załuski

Łukasz Załuski objął stanowisko head of editorial team ELLE Man & ElleMan.pl (Burda Media Polska). Będzie odpowiadać za pracę redakcyjną serwisu Elleman.pl oraz „Elle Man” - przy współpracy z redaktorem naczelnym tytułu Olivierem Janiakiem.

Łukasz Załuski specjalizuje się w wywiadach - rozmawiał m.in. z himalaistą i podróżnikiem Reinholdem Messnerem - pierwszym zdobywcą korony Ziemi; księciem Liechtensteinu Alojzym II; iluzjonistą Dynamo, a także lingwistą i filozofem Noamem Chomsky'm. Pisze o motoryzacji, technologiach, sporcie i kulturze.

Poprzednio przez 14 lat pracował jako redaktor naczelny „Sekretów Nauki” i zastępca redaktora naczelnego „Focusa”. Publikował również m.in. w „National Geographic Traveler”, „Mercedes-Benz me Magazine” „Fit&Forma”, współtworzył portal internetowy Sztos.pl. W swojej karierze współpracował również z TVN.

W 2019 roku wydawnictwo Burda Media Polska zanotowało spadek wpływów sprzedażowych o 8,2 proc. do 145 mln zł, a jego zysk netto zmalał z 2,65 mln zł do 679 tys. zł, do czego przyczyniły się odpisy zapasów i należności. Mocno zmniejszyły się przychody ze sprzedaży magazynów i książek, a minimalnie wzrosły wpływy reklamowe.

W listopadzie 2019 roku wśród serwisów o modzie i urodzie Elle.pl zyskało 35,4 tys. odwiedzających (3,2 proc.), zanotowało spadek o 1,8 mln odsłon (20 proc.) oraz 41 sekund średniego czasu spędzonego przez internautów (19,6 proc.)

 

 

Autor:NB

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas