Reklama2011-01-24
0

„Luksus dużego formatu” w perfumowanej kampanii Renault Latitude

W prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa wprowadzanego na polski rynek samochodu Renault Latitude. Akcję pod hasłem „Luksus dużego formatu” przygotowały agencja reklamowa Publicis i dom mediowy Optimum Media OMD.

Kampania reklamowa Renault Latitude podkreśla luksusowy charakter tego samochodu, zapewniający najwyższy komfort jazdy. Akcja jest skierowana do wąskiego grona osób dobrze sytuowanych, przede wszystkim biznesmenów i prezesów firm.

W kampanii – mającej na celu zachęcenie do udziału w jazdach próbnych Renault Latitude – wykorzystywane są m.in. działania niestandardowe. I tak od połowy lutego w wybranych magazynach znajdą się sperfumowane karty oddające zapach panujący we wnętrzu tego samochodu. Natomiast prenumeratorzy Harvard Business Review Polska otrzymają osobiste zaproszenia do udziału w jazdach próbnych.

Kreację kampanii – zaplanowanej do połowy kwietnia – przygotowała agencja reklamowa Publicis, a za planowanie i zakup mediów oraz realizację działań odpowiada dom mediowy Optimum Media OMD.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas