Pod hasłem „Dbasz o siebie na 100 proc.” rozpoczęła się kampania reklamowa suplementu diety Vigor (US Pharmacia). Akcję przygotowała agencja Bed&Breakfast, która rozpoczyna tym samym obsługę tej marki.
Kampania Vigoru podkreśla, że zawiera on odpowiednio zbilansowaną dawkę witamin i minerałów pozwalającą uzupełnić ich zapotrzebowanie w organizmie. Bohaterką reklamy jest kobieta, która w otoczeniu rodziny krytycznie przegląda się w lustrze.
.
Kreacją i produkcją kampanii - przebiegającej pod hasłem „Dbasz o siebie na 100 proc.” - zajęła się agencja Bed&Breakfast, która wygrała przetargi dotyczące obsługi Vigoru w tym zakresie (m.in. organizacji akcji consumer engagement) przez najbliższe trzy lata. Poprzednio zajmowała się tym agencja Opus B.
Za obsługę mediową Vigoru nadal odpowiada Starcom. Natomiast postprodukcją nowej reklamy - emitowanej w wersji 15- i 30-sekundowej - zajęła się firma Lightcraft. Cała kampania - zaplanowana do marca - oprócz telewizji obejmuje też prasę (magazyn „Farmacja i Ja").