Reklama2007-03-08
0

Luty 2007: TVN liderem, traci Polsat

Jetix, Discovery, Cartoon Network, tvn24, tv4 zanotowały największy wzrost wpływów z reklam. Reklamodawcą numer jeden był w lutym Unilever.

Telewizja TVN zwiększyła w lutym 2007 roku cennikowe wpływy netto z reklam do 133 580 588 zł, czyli o ponad 15 proc. wobec analogicznego okresu 2006. Pozwoliło to stacji kierowanej przez Piotra Waltera utrzymać pierwszą pozycję – wynika z danych firmy TNS OBOP (dane powstałe na podstawie oficjalnych cenników, nie obejmują rabatów, które mogą sięgać nawet 80 proc.). 

Na drugim miejscu znalazła się telewizja Polsat, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 114 068 655 zł (7 proc. mniej niż w lutym 2006 roku).

TVP 1 miała 98 108 285 zł (wzrost o 12,3 proc.) a czwarta 'Dwójka' – 69 180 470 zł (wzrost o 7,4 proc.) wpływów reklamowych.
 
                    Wydatki reklamowe - luty 2007 i 2006

Zobacz tabelęace=Arial size=1>6 128 120 złCOLGATE - PALMOLIVE5 780 243 złTV PROMOTION GROUP5 287 387 złBAYER4 706 098 zł

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas