Serial TVP2 „M jak miłość” w pierwszych dwóch tygodniach nowego sezonu gromadził niemal 7 mln widzów - prawie tyle samo, ile rok wcześniej. Produkcja nadal daje stacji pozycję absolutnego lidera rynku - kolejny kanał ma w tym czasie o 5 mln widzów mniej.
Średnia widownia czterech pierwszych odcinków nowego sezonu serialu „M jak miłość” wyniosła 6,92 mln osób, co przełożyło się na 45,17 proc. udziału w grupie wszystkich widzów oraz 40,79 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualenemedia.pl. Serial jest nadawany na antenie TVP2 w poniedziałki i wtorki o godz. 20.40.
Obecne epizody „M jak miłość” notują podobne wyniki oglądalności, co odcinki pokazywane w analogicznym okresie ub.r. - widownia produkcji nieco spadła, natomiast wzrósł jej udział w rynku. Rok temu w dwóch pierwszych tygodniach emisji jesiennego sezonu oglądalność serialu wyniosła bowiem 6,99 mln widzów przy udziale na poziomie odpowiednio 44,86 proc. i 40,32 proc. (więcej na ten temat).
TVP2 w paśmie nadawania swojego sztandarowego hitu jest bezkonkurencyjnym liderem rynku. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje Polsat, który emituje wtedy filmy fabularne w paśmie „Mega Hit” i osiąga już tylko 13,68 proc. udziału. Trzecia jest TVN („W11- Wydział Śledczy”; 10,15 proc.), a czwarta - TVP1 („Teatr Telewizji” oraz filmy fabularne; 6,47 proc.). Taka sama jest kolejność wśród widzów w grupie komercyjnej.
Widownia „M jak miłość” odcinek po odcinku
Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu