Telewizja2016-09-17
19

„M jak miłość” dalej hitem TVP2. Stacja nokautuje konkurencję

fot. tvpfot. tvp

Kolejny sezon „M jak miłość” ogląda średnio 5,66 mln osób, tyle samo co w analogicznym okresie ub.r. Produkcja daje TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie 16-49.

Średnia widownia serialu „M jak miłość” w okresie od 29 sierpnia do 13 września 2016 roku wyniosła 5,66 mln osób. Przełożyło się to na 36,60 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 32,11 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można w poniedziałki i wtorki o godz. 20.40.

W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 5 września br. Przed telewizorami zgromadził on 6,28 mln oglądających.

Trzy topowe odcinki „M jak miłość”

Zobacz tabelę

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej oglądalność „M jak miłość” zmieniła się nieznacznie - widownia minimalnie spadła, ale wzrosły udziały produkcji w rynku (zwłaszcza w grupie komercyjnej). Cztery pierwsze odcinki poprzedniego sezonu serialu (pokazane w okresie od 31 sierpnia do 8 września ub.r.) śledziło 5,69 mln osób, co przekładało się odpowiednio na 35,40 proc. oraz 29,90 proc. udziału.

TVP2 w paśmie nadawania swojego sztandarowego serialu nadal jest bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje Polsat, który emituje wtedy filmy fabularne oraz program „Hell’s Kitchen - Piekielna Kuchnia” i osiąga już tylko 9,69 proc. udziału. Trzeci jest TVN (końcówka „Na Wspólnej”, „Singielka” oraz finał „Projektu Lady”; 6,24 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. „Rozdarte serca”, „Teatr Telewizji”, nowy teleturniej „Ja to znam” i „Wielki test o zdrowiu”; 5,38 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/rosnie-ogladalnosc-barw-szczescia-tvp2-liderem-rynku ##

Oglądalność serialu na tle konkurencji

Zobacz tabelę

„M jak miłość” nadawane jest na antenie TVP2 od 2000 roku.

W sierpniu br. udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 8,89 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:M jak miłość, serial TVP2

KOMENTARZE(19)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas