Nowy sezon „M jak miłość” ogląda średnio 6 mln widzów. To o 530 tys. osób mniej niż rok wcześniej, ale i tak produkcja daje TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego.
Średnia widownia serialu „M jak miłość” w okresie od 1 do 9 września 2014 roku wyniosła 6 mln osób. Przełożyło się to na 37,95 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 30,47 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można w poniedziałki i wtorki o godz. 20.40.
W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 9 września br. Przed telewizorami zgromadził on 6,17 mln oglądających.
Trzy topowe odcinki „M jak miłość”
Zobacz tabelę
W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „M jak miłość” straciło 530 tys. widzów. Cztery pierwsze odcinki poprzedniego sezonu serialu (pokazane w okresie od 3 do 16 września ub.r.) śledziło 6,53 mln osób, co przekładało się odpowiednio na 42,07 proc. oraz 37,33 proc. udziału.
Mimo spadku widowni produkcji, TVP2 w paśmie nadawania swojego sztandarowego serialu nadal jest bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje Polsat, który emituje wtedy filmy fabularne oraz program „Hell’s Kitchen - Piekielna Kuchnia 2” i osiąga już tylko 11,07 proc. udziału. Trzeci jest TVN („Ugotowani” - zobacz dane oglądalności tego programu - 7,47 proc.), a czwarta - TVP1 („Wielki test z historii. II wojna światowa”, dokumenty z cyklu „Druga wojna światowa” oraz „Teatr Telewizji”; 6,81 proc.). Taka sama jest kolejność stacji w grupie komercyjnej.
Oglądalność serialu na tle konkurencji
Zobacz tabelę
„M jak miłość” nadawane jest na antenie TVP2 od 2000 roku.