Telewizja2009-04-16
0

'M jak miłość' traci widzów i wpływy reklamowe

Serial 'M jak miłość' nadal pozostaje hitem Dwójki, ale jegooglądalność topnieje. W pierwszych trzech miesiąca br. oglądało gośrednio o niemal 10 proc. widzów mniej niż w analogicznym okresieub.r. Spadły też jego wpływy reklamowe.

Średnia oglądalność "M jak miłość" w okresie od 1 stycznia do 7kwietnia br. (emisja w poniedziałki i wtorki o 20.40) wyniosła 8,44mln widzów, co dało nadającej serial TVP 2 49,50 proc. udziału wgrupie 4+ i 45,35 proc. w komercyjnej grupie 16-49 - wynika zprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl danych AGB Nielsen Media Research. Roktemu w analogicznym okresie czasu serial, emitowany wówczas jeszczew poniedziałki i wtorki o 20.05, przyciągał przed ekrany 9,33 mlnosób przy udziale wynoszącym odpowiednio 56,62 proc. i 52,91proc.

Mimo spadku widowni, zgarniające prawie połowę rynkutelewizyjnego "M jak miłość" pozostaje niekwestionowanym liderempasma swojej emisji. Na drugim miejscu w tym czasie plasuje sięPolsat z widownią na poziomie 2,31 mln. Tyle gromadzą nadawaneprzez tę stacją filmy fabularne w cyklu "Megahit". Dalej znajdująsię: TVN (2,11 mln; "W11 - Wydział Śledczy") i TVP 1 (1,54 mln;"Teatr Telewizji" i filmy).

Topnieją także wpływy reklamowe, które przynosi serial. Wanalizowanym okresie 2009 roku cennikowe przychody ze spotówreklamowych wyemitowanych przy 26 premierowych odcinkach "M jakmiłość" wyniosły 15,97 mln zł. Natomiast 25 epizodów serialu nadanew analogicznym okresie 2008 roku przyniosło wpływy na poziomie21,03 mln zł. (dane bez rabatów).

Widownia "M jak miłość" odcinek poodcinku

Zobacz tabelę

Oglądalność konkurencji w czasie emisjiserialu

Zobacz tabelę

Profil widowni "M jak miłość"

Zobacz tabelę

Autor:pp

Więcej informacji:M jak miłość

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas