Reklama2010-06-10
1

Maciej Biedroń senior art directorem Momentum Worldwide

Maciej Biedroń objął stanowisko senior art director w agencji Momentum Worldwide. Ponadto do firmy dołączyli Dominik Łabuzek (jako copywriter), Agnieszka Turowska i Aneta Mamos-Domańska (jako senior account managerzy) oraz Aneta Hadyś (jako junior account executive).

Maciej Biedroń przeszedł do Momentum Worldwide z Euro RSCG 4D, gdzie pracował dla takich marek jak Coca-Cola, Samsung, Link4, Vichy, Knorr, Peroni, Pilzner Urquell, Sanofi Aventis czy Nestea. Wcześniej był związany z firmami EP Creative Services i Corem System & Studio Zakład, a w branży działa od ośmiu lat. Do działu kreacji Momentum Worldwide dołączył również Dominik Łabuzek, który wcześniej pracował w agencjach Young & Rubicam Brands, Euro RSCG 4D i G7. Przez sześć lat swojej kariery w branży reklamowej tworzył dla takich marek i firm jak Danone, Orange Polkomtel, Bahlsen, TP, Orange, PTC i Kredyt Bank.

Z kolei w dziale client service Momentum Worldwide pracę jako senior account managerowie rozpoczęły Agnieszka Turowska i Aneta Mamos-Domańska. Agnieszka Turowska przez ostatnich sześć lat była związana z VA Strategic Communications, obsługując takie firmy jak Bosch, Danone, Reckitt Benckiser, Pfizer, Commercial Union czy Teva. Wcześniej pełniła funkcję specjalisty ds. marketingu w Banku DnB Nord Polska. Natomiast Aneta Mamos-Domańska ostatnio pracowała jako account supervisor w agencji White Rabbit, obsługując Aviva Commercial Union i Bank BGŻ oraz koordynując projekty przetargowe. Wcześniej była związana z Change Integrated. Jednocześnie do działu client service Momentum Worldwide dołączyła Aneta Hadyś, obejmując stanowisko junior account executive.

Kierownictwo Momentum Worldwide uzasadnia zatrudnienie nowych zawodników pozyskaniem w ostatnim czasie kolejnych klientów oraz poszerzeniem współpracy z dotychczasowymi.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas