Reklama 2013-02-11
1

Maciej Kutak wprowadza na polski rynek firmę Replise

Maciej Kutak, były wiceprezes Presspubliki, Viacomu i Bauer Media, otwiera polskie biuro międzynarodowej firmy konsultingowej Replise, zajmującej się analizą i monitoringiem treści w internecie.

Firma Replise oferuje rozwiązania do analizy i monitoringu treści w internecie oraz doradztwo w zakresie przygotowywania raportów i badań opartych na informacjach generowanych z social media.

Oferta Replise skierowana jest przede wszystkim do firm i korporacji, prowadzących działania marketingowe oraz domów mediowych, agencji interaktywnych, social mediowych, reklamowych, PR-owych, strategicznych i reklamowych.

- Każdego dnia w internecie toczy się dyskusja konsumentów na temat marek. Zrozumienie i zmierzenie jej jest obecnie kluczowym wyzwaniem stojącym przed marketerami. Odpowiednia interpretacja danych, analiza danych z przeszłości ma szereg zastosowań w marketingu, działaniach PR, sprzedaży i obsłudze klienta. Dla przykładu - dokładna i wszechstronna analiza brandu i otoczenia konkurencyjnego z wykorzystaniem danych z poprzednich kilku czy kilkunastu miesięcy wydaje się tworzyć istotną przewagę i minimalizuje ryzyko błędnych decyzji dla agencji czy klienta tworzącego nową strategię social mediową.  Wartość rynku monitoringu treści w internecie, a w szczególności w social media, rośnie w tempie kilkudziesięciu procent rocznie. Do tej pory brakowało tak zaawansowanego narzędzia analitycznego połączonego dodatkowo z doradztwem i profesjonalnych wsparciem w zakresie tworzenia badań i analiz - komentuje Maciej Kutak, dyrektor zarządzający Replise.

Replise działa obecnie w Niemczech, na Węgrzech oraz w Polsce. W drugiej połowie roku planowana jest dalsza ekspansja na kilku europejskich rynkach.

Autor: pr

Więcej informacji: Maciej Kutak, Replise

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas