Reklama 2016-07-11
0

Maciej Łapiński i Monika Łapczyńska-Zygan na nowych stanowiskach w J. Walter Thompson

W grupie marketingowej J. Walter Thompson Maciej Łapiński awansował na stanowisko dyrektora ds. obsługi klientów, a zajmująca je poprzednio Monika Łapczyńska-Zygan objęła funkcję dyrektora operacyjnego.

Jako dyrektor ds. obsługi klientów Maciej Łapiński będzie odpowiadał za zarządzanie procesem obsługi klientów oraz rozwijanie i ujednolicanie kompetencji wewnątrz zespołów tak, aby klienci mogli maksymalnie wykorzystać potencjał różnych jednostek grupy. J. Walter Thompson została utworzona w czerwcu br., składają się na nią agencje J. Walter Thompson Warsaw, Lemon Sky, Lemon Sky Always On i jednostka shopper marketingowa.

Maciej Łapiński dołączył do agencji pod koniec 2014 roku, poprzednio pełnił funkcję group account directora. Wcześniej pracował m.in. w agencjach McCann Erickson, Lowe i Grey, realizował projekty m.in. dla firm i marek Nestle, Plus, Opel, Warta i Coca-Cola.

Poprzednio funkcję dyrektora ds. obsługi klientów w grupie J. Walter Thompson pełniła Monika Łapczyńska-Zygan, która pracuje w firmie od początku 2014 roku. Teraz objęła funkcję dyrektora operacyjnego. Wcześniej była związana m.in. z agencjami Momentum, Ogilvy Action, Euro RSCG Warsaw i Kropka Bordo.

Autor: tw

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas