Reklama2005-03-09
0

Maciej Mitoraj w Peppermint

Maciej Mitoraj szef marki Tyskie przechodzi z Kompanii Piwowarskiej do agencji Peppermint. Od 1 kwietnia obejmie stanowisko business development director, gdzie będzie odpowiedzialny za rozwój strategiczny agencji

Maciej Mitoraj jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, kierunku Zarządzanie i Marketing. Swoją karierę zawodową rozpoczął w Nestle
w 1995 roku, gdzie był odpowiedzialny za poszczególne marki Nestle. Przeszedł tam kolejne szczeble kariery począwszy od stanowiska Marketing Assistant, Product Group Manager, a następnie pracował w Dziale Sprzedaży jako National Key Manager i District Sales Manager.

Z Kompanią Piwowarską związany od 5 lat, gdzie jako Senior Brand Manager odpowiadał za markę Tyskie, a także markę piwa Dębowe. W trakcie jego pracy Tyskie z marki lokalnej stało się liderem na rynku piwa osiągając ok.15% udział w rynku. W tym okresie marka Tyskie była wielokrotnie nagradzana; m.in. co roku od 4 lat w Konkursie Boomerang i Złota Strzała. W 2004 roku Tyskie otrzymało również nagrodę Effie za kampanię długofalową.

 "Obecnie problemem marek w Polsce nie jest wyłącznie budowa świadomości marki, lecz skuteczna komunikacja wpływająca na postrzeganie marki i decyzje zakupowe konsumentów. Przyszłością są Agencje, które zaoferują usługi wykraczające poza klasycznie pojmowany ATL. Mam nadzieję, że wraz z silnym zespołem Agencji PEPPERMINT uda nam się przekonać Klientów do szerszego wykorzystania innych technik w procesie budowy marki." - mówi Maciej Mitoraj.

"Dołączenie Macieja do Agencji uważam za duży sukces - mówi Piotr Mularewicz Managing Director Agencji PEPPERMINT - To świetny fachowiec posiadający wieloletnie doświadczenie po stronie Klienta, zarówno w sprzedaży jak i marketingu. Wierzę, że silne wzmocnienie zespołu przyniesie wymierne korzyści naszym Klientom, a jednocześnie będzie dużym wyzwaniem dla Macieja."

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas