Prasa2005-11-29
0

Magazyn "Display" wchodzi na rynek

Od stycznia 2006r. pojawi się na rynku "Display Poland" - polska edycja międzynarodowego magazynu promocji sprzedaży "Display".

Magazyn jest specjalistycznym, opiniotwórczym dwumiesięcznikiem, skierowanym do przedstawicieli firm FMCG, właścicieli sieci sklepów, super- i hipermarketów, agencji reklamowych i agencji BTL, producentów, projektantów i importerów materiałów promocji sprzedaży, firm poligraficznych i wystawienniczych. Tematyka polskiej edycji magazynu poszerzona będzie również o tematykę merchandisingu.

"Display" jest publikowany 6 razy do roku i wydawany w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Włoszech i Rosji. Magazyn ukazuje się również w wersji anglojęzycznej jako "Display International". Pismo dostępne jest wyłącznie w prenumeracie.

Łączna liczba czytelników magazynu przekracza 100.000 osób.

Tematyka pisma koncentruje się na efektywnych sposobach ekspozycji i promocji w miejscu sprzedaży, opisywaniu najlepszych praktyk i rozwiązań ekspozycji produktu, technikach merchandisingu, technikach wystawienniczych. Ważnym elementem będzie prezentacja najnowszych rozwiązań w zakresie P.O.S.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas