Telewizja2013-04-11
3

„Magazyn Ekspresu Reporterów” stracił widzów, ale nie daje szans konkurencji

Nadawany od lat w TVP2 „Magazyn Ekspresu Reporterów” gromadzi obecnie 2,75 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej program stracił 300 tys. widzów, ale i tak jest liderem w rynku telewizyjnym.

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że oglądalność „Magazynu Ekspresu Reporterów” w okresie od 4 września ub.r. do 9 kwietnia br. wyniosła 2,75 mln widzów, co przełożyło się na 21,96 proc. udziału w grupie wszystkich widzów oraz 16,60 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Program na antenie TVP2 emitowany jest we wtorki o godz. 21.45.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się odcinek nadany 19 lutego br, który zgromadził 3,27 mln oglądających.

„Magazyn Ekspresu Reporterów” w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej stracił 300 tys. widzów. W okresie od września 2011 roku do kwietnia ub.r. oglądało go bowiem 3,05 mln osób, a jego udział wynosił odpowiednio 24,12 proc. oraz 17,41 proc.

Dwójka w czasie emisji reporterskiego magazynu jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVN (15,24 proc.; „Prawo Agaty”, „Kuba Wojewódzki” i „Agenci NCIS”). Trzeci jest Polsat (12,84 proc; filmy fabularne i „CSI: Kryminalne Zagadki Miami”), a czwarta - TVP1 (10,01 proc.; filmy, „Zemsta” „Na pierwszym planie” oraz mecze piłki nożnej). Wśród widzów w grupie komercyjnej kolejność stacji jest taka sama.


Trzy topowe odcinki „Magazynu Ekspresu Reporterów”

Zobacz tabelę


  Oglądalność konkurencji w czasie emisji magazynu

Zobacz tabelę


 

Autor:mk

Więcej informacji:Magazyn Ekspres Reporterów

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas