Telewizja2012-09-27
4

„Magazyn Ekspresu Reporterów” zyskał widzów i jest liderem rynku

Nadawany w TVP2 “Magazyn Expressu Reporterów” ma w obecnym sezonie o 150 tys. widzów wyższą oglądalność niż rok wcześniej. Program wygrywa też z konkurencją wśród wszystkich widzów, natomiast w grupie 16-49 zajmuje drugie miejsce.

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że oglądalność „Magazynu Expresu Reporterów” w okresie od 4 do 25 września br. wyniosła 2,74 mln widzów, co przełożyło się na 23,23 proc. udziału w grupie wszystkich widzów oraz 18,22 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Program emitowany jest we wtorki o 21.45.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się czwarty odcinek audycji, nadany 25 września br. Zgromadził on 2,94 mln oglądających.

„Magazyn Expresu Reporterów” w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku zyskał 150 tys. widzów. Rok temu oglądało go bowiem 2,59 mln osób, a udział wynosił odpowiednio na 20,71 proc. oraz 14,49 proc.

Dwójka w czasie emisji reporterskiego magazynu jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVN (20,11 proc.; „Prawo Agaty” i „Kuba Wojewódzki”). Trzeci jest Polsat (12,96 proc; filmy fabularne i “CSI: Kryminalne Zagadki Miami”), a czwarta - TVP1 (4,14 proc.; także filmy fabularne oraz „Na pierwszym planie”). Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej TVP2 zajmuje drugie miejsce, podczas gdy liderem jest TVN.


Trzy topowe odcinki “Magazynu Expressu Reporterów”

Zobacz tabelę


  Oglądalność konkurencji w czasie emisji magazynu

Zobacz tabelę

 


 

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Magazyn Ekspresu Reporterów

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas