Prasa2016-03-16
1

Magazyn „Explorer” debiutuje w cenie 5,95 zł

W czwartek 17 marca br. do sprzedaży trafi pierwszy numer nowego miesięcznika popularnonaukowego „Explorer”, który wyda Polska Press Grupa. Tytuł ukazywać się będzie w cenie 5,95 zł.

- Analizując segment pism popularno-naukowych w Polsce, ich nakłady i poziom sprzedaży egzemplarzowej, stworzyliśmy autorski projekt magazynu, jakiego nie ma na rynku i wierzymy w jego powodzenie - mówi Aureliusz Mikos, prezes Oddziału Polska Press Grupy w Warszawie, wydawca magazynu „Explorer”.

Tytuł podzielony będzie na cztery działy: „Nauka”, „Historia”, „Człowiek” i „Cywilizacja”. W magazynie znajdą się materiały dotyczące postępu nauki, nowinek technologicznych oraz naukowego wytłumaczenia zagadek przeszłości.

- Magazyn „Explorer” to przede wszystkim pismo dla ciekawych świata, nasi czytelnicy znajdą w nim rzetelne treści, nie szukamy żadnych sensacji, po prostu chcemy objaśniać świat - mówi Paweł Siennicki, redaktor naczelny tytułu oraz „Polski The Times”.

Wicenaczelną nowego miesięcznika jest Danuta Śmierzchalska, która ma za sobą doświadczenie w pracy w prasie regionalnej jako redaktor wydań magazynowych oraz magazynach lifestylowych i popularnonaukowych. Przez kilka lat była redaktorem w „National Geographic Polska”, a ostatnio redaktor prowadzącą magazynu pokładowego PLL LOT „Kaleidoscope”.

Autorem szaty graficznej „Explorera” jest Tomasz Bocheński, dyrektor artystyczny Polska Press Grupy.

Pierwsze wydanie miesięcznika będzie liczyło 84 strony, a jego cena wyniesie 5,95 zł. Nakładu wydawca nie ujawnia.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/swiat-wiedzy-i-w-sieci-historii-na-czele-pism-popularnonaukowych-i-historycznych-w-2015-roku ##

Wraz z wejście pisma na rynek ruszy serwis internetowy magazynexplorer.pl, mający formę elektronicznego magazynu z płatnymi treściami. Będzie można go kupić poprzez sms lub tradycyjne formy transakcji internetowych.

Wprowadzenie „Explorera” na rynek wspiera kampania promocyjna w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych oraz w mediach Polska Press Grupy. Kampanię przygotował zespół marketingu wydawcy.

Autor:Patryk Pallus

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas