Prasa2008-06-30
0

'Magazyn Familia' w ofercie Domu Mediowego Prasy Katolickiej

Ukazujący się od kwietnia miesięcznik "Magazyn Familia" (EdycjaŚwiętego Pawła) będzie sprzedawać swoją powierzchnię reklamowąpoprzez Dom Mediowy Prasy Katolickiej. Adresowane do młodych rodzinz dziećmi pismo weszło w skład pakietu "young families".

- "Magazyn Familia" wydawany jest na bardzo wysokim poziomiewydawniczym i z pewnością jest to doskonały nośnik do prezentowaniaproduktów z sektorów: bankowego, FMCG i OTC i wielu innych. Jestemprzekonana, że znajdzie się w wielu budżetach reklamowych nanajbliższe miesiące - uważa Beata Rut, ekspert ds. prasykatolickiej i dyrektor zarządzający Domu Mediowego PrasyKatolickiej.

Pierwsze reklamy sprzedawane przez DMPK znajdą się w wrześniowymwydaniu "Magazynu Familia".

Dom Mediowy Prasy Katolickiej ma w swojej ofercie blisko 30tytułów. Istnieje od marca 2007 roku.

Autor:pp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas