Prasa2014-12-03
0

Magazyn „Hill Size Magazine” pokaże skoki narciarskie od kuchni

Na rynku wydawniczym zadebiutował nowy dwumiesięcznik „Hill Size Magazine”, poświęcony skokom narciarskim. Na okładce pierwszego numeru, dostępnego tylko w sprzedaży internetowej, znalazł się skoczek Maciej Kot.

Czytelnicy „HS Magazine” znajdą w nim m.in. wywiady ze skoczkami narciarskimi, ciekawostki zza kulis zawodów oraz wydarzenia z historii narciarstwa.

W pierwszym numerze można przeczytać rozmowy z Krzysztofem Biegunem i Maciejem Kotem, historie Svena Hannawalda, Thomasa Morgensterna i Jirego Raski oraz przewodnik po mieście TCS-Innsbrucku. W wydaniu znalazły się również materiały o skokach narciarskich pań w USA (Fly Girls) oraz sytuacji skoków na Dolnym Śląsku, a także zdjęcia z rodzinnego albumu braci Kot. W każdym wydaniu „Hill Size Magazine” najciekawsze wywiady i artykuły są tłumaczone na język angielski.

- Wychodząc naprzeciw potrzebom kibiców stworzyliśmy magazyn, którego tematyka wykracza poza tradycyjne spojrzenie na ten sport. Chcemy pokazać kibicom świat skoków narciarskich od kuchni - mówi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Sierotnik, wicenaczelna pisma.

Wydawcą pisma jest Andrzej Stefan Piwowar, który pełni również funkcję redaktora naczelnego. W skład redakcji wchodzą m.in. Agnieszka Sierotnik, Martyna Ostrowska, Ewa Bilan Stoch oraz skoczek Jakub Kot. W działalność wydawnictwa zaangażował się Polski Związek Narciarski.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

„Hill Size Magazine” liczy 78 stron, ale wydawca zapowiada, że objętość pisma będzie zwiększana. Pierwszy numer dwumiesięcznika ukaże się w nakładzie 2 tys. egzemplarzy i będzie dystrybuowany w internecie. Cena wydania wynosi 10 zł (wraz z przesyłką). Nakład kolejnych wydań magazynu ma być powiększony do 10 tys. egzemplarzy i kolportowany również w punktach sprzedaży prasy (kioski HDS) oraz podczas konkursów Pucharu Świata w Polsce i konkursu świątecznego w Wiśle.

Wprowadzenie magazynu na rynek będzie wspierane promocją na portalach społecznościowych (Facebook, Instagram). W ramach promocji magazynu redakcja włącza się również w działalność charytatywną - organizację eventów dla dzieci związanych ze skokami narciarskimi oraz aukcje charytatywne.

Autor:łb

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas