'Solo w mieście', nowy magazyn kulturalno-rozrywkowy Dwójki,którego gospodynią jest Joanna Liszowska, cieszy się mniejsząpopularnością niż programy emitowane w tym samym czasie przezJedynkę, Polsat i TVN. Magazyn obniżył też widownię TVP 2 w swoimpaśmie emisji w porównaniu do ub. r.
Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że trzy pierwszeodcinki programu "Solo w mieście" (emisja w środy o 19.35)przyciągnęły przed ekrany 830 tys. osób przy udziale w rynku napoziomie 5,55 proc. w grupie 4+ i 6,06 proc. w grupie 16-49. Wanalogicznym okresie ub. r. TVP 2 miała w tym paśmie 1,23 mlnwidzów i odpowiednio 8,43 proc. i 9,20 proc. udziału.
W czasie nadawania magazynu Dwójka zajmuje dopiero czwartemiejsce pod względem gromadzonej widowni. Liderem pasma jestJedynka, emitująca w tym czasie "Wiadomości" i "Sport"- pozycje teogląda 5,36 mln widzów. Przed TVP 2 plasują się także TVN (gł."Prognoza pogody" i "Uwaga!"; 2,94 mln) i Polsat ("Samo życie";2,85 mln).
Program Joanny Liszowskiej przyciąga przed ekrany główniekobiety, widzów w wieku do 10 do 15 lat i powyżej 40. roku życia,mieszkańców wsi i małych miast oraz ludzi z wykształceniempodstawowym i wyższym.
Zarejestruj się, wymieniaj wiedzę, doświadczenia i poglądy z innymiprofesjonalistami
Cafe.Wirtualnemedia.pl - portalspołecznościowy dla ludzi mediów, reklamy, internetu, marketingu,PR, badań i gospodarki!
Oglądalność programu "Solo w mieście" odcinek poodcinku
Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisjimagazynu
Profil widowni "Solo w mieście"