Prasa2011-12-22
5

Magazyn “Laif” tanieje, bo chce zwiększyć sprzedaż

Od grudniowego wydania miesięcznik muzyczny “Laif” (Mediabroker) kosztuje 6,95 zł, czyli o 2 zł mniej niż dotychczas. Wydawca poprzez obniżenie ceny chce podwyższyć sprzedaż pisma.

- Chcielibyśmy trafić do jak najszerszej grupy fanów muzyki - mówi nam Piotr Rdzanek, dyrektor zarządzający w spółce Mediabroker. Podaje on, że np. październikowy numer “Laifa” sprzedał się w liczbie 22 tys. egz. - Chcielibyśmy zwiększyć sprzedaż o 20 proc. - deklaruje.

Poza zmianą ceny wydawca nie wprowadził żadnych zmian w tytule - nadal ma on taką samą objętośc (52 strony), format i papier. Bez zmian pozostał także nakład wynoszący 35 tys. egz. (być może jego zwiększenie nastapi pod koniec I kwartału 2012 roku). Miesięcznik sprzedawany jest w sieci Empik i w salonach prasowych. Grudniowy numer jest na rynku od 20 grudnia br.

Autor:pp

Więcej informacji:Laif

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas