Telewizja2013-04-24
12

Magazyn Polsat News „Premierzy” traci widzów z odcinka na odcinek

Nowy magazyn Polsat News „Premierzy”, prowadzony przez Dorotę Gawryluk i Jarosława Gugałę, ogląda średnio 71 tys. osób. Program traci widzów z odcinka na odcinek i notuje niższe wyniki od TVP Info czy TVN24.

Program „Premierzy” na antenie Polsatu News emitowany jest w soboty o godz. 19.30, począwszy od 6 kwietnia br. Po trzech pierwszych odcinkach jego średnia widownia wyniosła 71 tys. osób. Przełożyło się to na 0,48 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz na 0,27 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie największą widownię zanotował pierwszy odcinek magazynu, który śledziło 103 tys. oglądających. Pozostałe wydania miały mniej widzów - drugi oglądało 66 tys. osób, a trzeci już tylko 42 tys. osób.

Polsat News w paśmie emisji „Premierów” notuje słabsze wyniki od konkurencyjnych stacji newsowych. Pierwsze miejsce zajmuje telewizja TVP Info, emitująca wówczas programy lokalne, magazyn „Prawdę mówiąc” oraz „Serwis info weekend”, co przekłada się na 1,75 proc. udziału. Drugie miejsce należy do TVN24 („Fakty po faktach”, „Serwis informacyjny” oraz „Czarno na białym ekstra”; 1,59 proc.). Wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat News też jest ostatni, a pierwsze miejsce zajmuje tutaj TVN24 przed TVP Info.

W każdym odcinku magazynu „Premierzy” kilku byłych premierów RP podsumowuje bieżące wydarzenia oraz omawia najważniejsze zagadnienia polityczne, społeczne i gospodarcze. Półtoragodzinny program realizowany jest z udziałem publiczności oraz ekspertów. Magazyn prowadzą na zmianę Dorota Gawryluk i Jarosław Gugała (więcej na ten temat).


Widownia „Premierów” odcinek po odcinku

Zobacz tabelę


 Oglądalność magazynu na tle konkurencji

Zobacz tabelę




 

Autor:mk

KOMENTARZE(12)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas