Telewizja2013-07-19
11

Magazyn „To był dzień” ogląda w Polsat News 90 tys. widzów

Program „To był dzień” w tym roku ogląda średnio 93 tys. widzów, czyli prawie tyle samo co rok wcześniej. Polsat News w czasie emisji magazynu ma mniej widzów niż konkurencyjne stacje. Wpływy z reklam wyniosły 2 mln zł.

Średnia widownia magazynu „To był dzień” w okresie od 1 stycznia do 17 lipca 2013 roku wyniosła 93 tys. osób. Przełożyło się to na 0,63 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 0,44 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Program na antenie Polsatu News oglądać można od poniedziałku do piątku o godz. 20.00.

Widownia magazynu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej prawie się nie zmieniła. Wówczas śledziło go bowiem 92 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 0,62 proc. oraz 0,45 proc. udziału.

Zobacz tabelę


W paśmie nadawania audycji Polsat News ma mniej widzów niż konkurencyjne stacje newsowe. Liderem jest TVP Info, która pokazuje wówczas „Infoexpress” i magazyn „Minęła dwudziesta”, co daje jej 2,25 proc. udziału. Zdecydowanie lepiej od Polsat News radzi sobie też TVN24 (gł. „Kropka nad i” i „Czarno na białym”; 2,14 proc.). Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN24 wygrywała z TVP Info.

Zobacz tabelę


Wpływy z reklam przy emisji programu w tym roku wyniosły 1,97 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

W programie „To był dzień” zaproszeni goście komentują wydarzenia dnia. Magazyn prowadzą m.in. Magda Sakowska i Beata Grabarczyk.

Autor:mk

Więcej informacji:Polsat News, To był dzień

KOMENTARZE(11)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas