Prasa2022-02-03
16

Skarpa Warszawska wydaje pismo „Z kobiecej strony”. Za projekt odpowiada Gabriela Gargaś

Okładka pierwszego wydania magazynu (screen: Facebook.com/zkobiecejstrony)Okładka pierwszego wydania magazynu (screen: Facebook.com/zkobiecejstrony)

Agencja Wydawniczo-Reklamowa Skarpa Warszawska wprowadza na rynek dwumiesięcznik „Z Kobiecej Strony”. Pierwszy numer ukaże się na rynku w poniedziałek 7 lutego.

Redaktorką prowadzącą „Z Kobiecej Strony” została pisarka literatury obyczajowej - Gabriela Gargaś, a jej zastępczynią dziennikarka i prezenterka radiowa i telewizyjna Anna Matusiak-Rześniowiecka.

Magazyn „Z Kobiecej Strony” skierowany jest do kobiet w przedziale wiekowym 35- 50 lat. Grupę docelową stanowią kobiety z wyższym bądź średnim wykształceniem, zamieszkujące duże i średnie aglomeracje miejskie.

„Stworzyliśmy to pismo dla kobiet idealnie nieidealnych, takich które nie zawsze są perfekcyjne, ale które kochają świat, ludzi i są otwarte na zmiany. Stworzyliśmy to pismo dla świadomych mężczyzn, którzy chcą poznać świat kobiet i zrozumieć kobiecą perspektywę na wiele spraw” - pisze w komunikacie wydawca.

Magazyn „Z Kobiecej Strony” ma skupić się na rozwoju osobistym i duchowym kobiet, a także na wzmacnianiu w kobietach umiejętności nazywania własnych potrzeb i wynajdowania sposobu na ich zaspokojenie. „Celem pisma jest wzmacnianie relacji czytelniczek z poznawaniem siebie i świata. Teksty zawarte w magazynie stawiają na merytorykę, ale też emocje, które wbrew stereotypom stanowią największą siłę każdej kobiety” - zaznacza Skarpa Warszawska.

Cena egzemplarzowa tytułu to 14,99 zł, jego objętość to 132 strony, a nakład pierwszego numeru wynosi 45 tys. egz.

Magazyn będzie ukazywał się co dwa miesiące, jego zasięg jest ogólnopolski. Będzie można kupić go w sieciach Kolporter, Ruch, Inmedio, Garmond Press, Empik, księgarniach Świat Książki oraz księgarniach internetowych (m.in. Bonito.pl, Publio.pl, E-kiosk.pl czy Nexto.pl).

Czytaj też: Nowa Era wprowadza dwa nowe tytuły marki „Świerszczyk”

Agencja Wydawniczo-Reklamowa Skarpa Warszawska od 10 lat działa na rzecz popularyzacji wiedzy o Warszawie oraz promocji polskiej literatury na wysokim poziomie. Wydaje reaktywowany po 65 latach miesięcznik o tematyce varsavianistycznej „Skarpa Warszawska”, magazyn literacko-kryminalny „Pocisk”, a od ub. r. także dwumiesięcznik „Historia bez Tajemnic”. W ramach wydawnictwa działa również portal o tematyce varsavianistycznej Rytm Warszawy.

Od 2016 roku Skarpa Warszawska prowadzi również regularną działalność wydawniczą, którą zapoczątkowała dziewięciotomowa seria „Echa dawnej Warszawy”. W 2017 roku wydawnictwo zainicjowało doroczny Warszawski Festiwal Kryminału.

Poza tematyką varsavianistyczną Skarpa Warszawska wydaje również literaturę gatunkową: kryminały i thrillery, powieści obyczajowe (w tym powieści obyczajowe z rozbudowaną warstwą historyczną) oraz książki dla dzieci. W samym 2021 roku nakładem wydawnictwa ukazało się w sumie 70 książek.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/kryzys-rynek-wydawniczym-brakuje-papieru-materialy-poligraficzne ##

Autor:jsx

KOMENTARZE(16)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas