Prasa2019-09-30
0

Nowy magazyn Burdy "Zdrowie na talerzu" dostępny w kioskach

Od na rynku pojawił się nowy magazyn „Zdrowie na talerzu”, który wydaje Burda Media Polska. Ma prezentować zdrowe przepisy i porady, co jeść, by dieta była pełnowartościowa i zbilansowana. Redaktor naczelną tytułu jest Anetta Sokołowska.

W nowym dwumiesięczniku znalazły się zagadnienia dla osób zainteresowanych tym, jak zdrowo i smacznie jeść, by posiadać odpowiednie samopoczucie oraz kondycję. Redakcja radzi również, jak się odżywiać, by zachować młodość, dzieli się zdrowymi przepisami oraz pokazuje, jak przygotować półprodukty.

W wydaniu dostępnym na rynku znalazły się takie tematy jak: co jeść, by długo żyć; jakie dania są dobre dla wątroby; jakie są największe żywieniowe mity; przepisy na słodycze bez cukru oraz które warzywa zawierają najwięcej potasu.

Redaktor naczelną tytułu jest Anetta Sokołowska. Dwumiesięcznik dostępny jest w sprzedaży od 25 września br., kosztuje 3,99 zł. Jest promowany w tytułach i serwisach Burdy oraz w punktach sprzedaży prasy, a także za pośrednictwem kampanii telewizyjnej na kanale Kuchnia + i blogerów.

W ub.r. wydawnictwo Burda Media Polska zanotowało spadek wpływów sprzedażowych o 8,2 proc. do 145 mln zł, a jego zysk netto zmalał z 2,65 mln zł do 679 tys. zł, do czego przyczyniły się odpisy zapasów i należności. Mocno zmniejszyły się przychody ze sprzedaży magazynów i książek, a minimalnie wzrosły wpływy reklamowe. Liczba pracowników zmalała o 19.

Autor:NB

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas