Prasa2009-04-17
0

Magazyny kolorowe zarabiają coraz mniej z reklam

Tygodnik "Tele Tydzień" odnotował największe wpływy reklamowe w Ikwartale 2009 roku, ostro w dół "Newsweek", "Polityka" i "Wprost" -wszystkie monitorowane magazyny zarobiły z reklam 483 mln zł.

"Tele Tydzień" (Wydawnictwo Bauer) zanotował w I kwartale 2009spadek cennikowych wpływów reklamowych do poziomu 20,8 mln zł(mniej o 3,8 mln zł wobec analogicznego okresu 2008 roku) - wynikaz monitoringu rynku reklamy magazynów firmy Expert Monitorprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel SpringerPolska) - 19,8 mln zł (4,3 mln zł mniej niż w I kwartale 2008) a natrzecim miejscu uplasowała się "Polityka" - 17,3 mln zł (spadek o5,86 mln zł ).

Wszystkie monitorowane tytuły zarobiły w I kwartale 2009 roku483 mln zł wobec 522 mln zł w 2008 r.

Zobacz tabelę


Zobacz tabelę



dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowychnetto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bezautopromocji - expert-monitor.pl.

Autor:masz

Więcej informacji:Expert Monitor, magazyny kolorowe

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas