Tygodnik "Tele Tydzień" odnotował największe wpływy reklamowe w Ikwartale 2009 roku, ostro w dół "Newsweek", "Polityka" i "Wprost" -wszystkie monitorowane magazyny zarobiły z reklam 483 mln zł.
"Tele Tydzień" (Wydawnictwo Bauer) zanotował w I kwartale 2009spadek cennikowych wpływów reklamowych do poziomu 20,8 mln zł(mniej o 3,8 mln zł wobec analogicznego okresu 2008 roku) - wynikaz monitoringu rynku reklamy magazynów firmy Expert Monitorprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel SpringerPolska) - 19,8 mln zł (4,3 mln zł mniej niż w I kwartale 2008) a natrzecim miejscu uplasowała się "Polityka" - 17,3 mln zł (spadek o5,86 mln zł ).
Wszystkie monitorowane tytuły zarobiły w I kwartale 2009 roku483 mln zł wobec 522 mln zł w 2008 r.
Zobacz tabelę
dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowychnetto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bezautopromocji - expert-monitor.pl.