Prasa2010-05-20
1

Magazyny people z niższą sprzedażą, „Show” stracił najwięcej

Wszystkie magazyny z segmentu people zanotowały w lutym r. nieduże spadki sprzedaży ogółem. Największy z nich dotknął dwutygodnik „Show”. Liderem segmentu pozostaje „Party”.

W lutym br. średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika "Party. Życie Gwiazd" (Edipresse Polska) wyniosła 462 540 egz., czyli była o 1,3 proc. niższa niż rok wcześniej – pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu w segmencie people znalazł się dwutygodnik "Show" (Wydawnictwo Bauer). Jego sprzedaż ogółem wyniosła 417 986 egz. i była o 4,4 proc. wyższa niż w lutym 2009 roku, co było największym spadkiem w rankingu.

Trzecią pozycję zajęła "Viva!" (Edipresse Polska), które zanotowała spadek sprzedaży o 1,08 proc. i w drugim miesiącu 2010 roku sprzedała się w ilości 230 459 egz.

Czwarty w rankingu był jedyny w nim tygodnik, czyli "Gala" (G+J Polska), ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 106 618 egz., czyli niższą o 3,66 proc. niż rok wcześniej. 

Zobacz tabelę


Porównując dane lutowe do danych ze stycznia br., widać, że swoją sprzedaż ogółem w tym ujęciu poprawiły znacząco „Viva!” (wzrost aż o 53,2 proc.) oraz „Gala”, zaś spadki zanotowały „Show” i „Party”. W przypadku „Vivy!” trzeba dodać, że w lutym br. jedno z dwóch wydań tego pisma ukazało się w cenie promocyjnej 1,99 zł, a w styczniu oba sprzedawane były w normalnej cenie 5,90 zł. 

Zobacz tabelę

* - "Gala" to jedyny tygodnik w zestawieniu. Pozostałe tytuły to dwutygodniki.

Autor:pp

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas