Internet2019-12-12
8

Magda Gessler uruchomiła kanał na YouTube. Do świąt 12 tradycyjnych dań

W środę, 11 grudnia wystartował kanał na YouTube Magdy Gessler - gwiazdy telewizji TVN, prowadzącej "Kuchenne rewolucje" i restauratorki. Ma na nim zaprezentować, jak przygotowuje wigilijne potrawy, pierwszy przepis dotyczy barszczu czerwonego.

W zapowiedzi wideo, które pojawiło się w serwisie YouTube widać, jak restauratorka planuje i przygotowuje wigilijne potrawy. Zapowiada, że „będzie pysznie”. Kanał „Magda Gessler” oficjalnie ruszył w środę, 11 grudnia br. W pierwszym wideo podaje przepis na barszcz czerwony.

Jak wynika z naszych informacji, do świąt restauratorka ma przedstawić dwanaście przepisów na dania, którego według tradycji powinny pojawić się na wigilijnym stole. Codziennie ma pojawiać się jeden przepis. Kanał nie zostanie jednak zamknięty po Wigilii, a nadal będzie działać - propozycje na potrawy będą mogli sugerować internauci na profilu facebookowym Magdy Gessler na Facebooku oraz w komentarzach na YouTube. Ma je brać pod uwagę i nagrywać wideo z przepisami według sugestii widzów.

Filmy mają być publikowane regularnie, jednak nie ustalono jednego dnia ich emisji.

W ciągu jednego dnia kanał zanotował ok. 2,5 tys. subskrypcji.

W połowie czerwca br. Gessler wprowadziła na rynek nową markę lodów Ice Queen. Receptura lodów miała powstała na Sardynii, gdzie całe życie mieszkała babcia restauratorki.

Magda Gessler od kilku lat na stałe współpracuje z telewizją TVN. Według raportu domu mediowego MullenLowe MediaHub to najlepiej zarabiająca dla swojej stacji gwiazda telewizyjna. Jej "Kuchenne rewolucje" wygenerowały dla TVN przychody reklamowe na poziomie 230 mln złotych (to jednak suma oparta na danych cennikowych, które nie uwzględniają rabatów, mogących wynosić kilkanaście procent).

Natomiast 20. sezon „Kuchennych rewolucji” z jej udziałem jako prowadzącej można było oglądać w czwartki o godz. 21.30, w okresie od 5 września do 28 listopada br. Ostatnią serię programu TVN śledziło średnio 1,91 mln osób. Przełożyło się to na 14,70 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 19,59 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,89 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Autor:NB

Więcej informacji:Magda Gessler, TVN, YouTube, kanał, Wigilia,

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas